Search This Blog

Saturday, June 28, 2014

Cerita orang Johor

Assalamualaikum,


Hah!
Felt so kembang hidung when first time i seen this picture.
Kahkahkah, pix cartoon dengan muka yang sungguh tak boleh blah.

Seriously? Saper orang yang cipta idea bernas tahap cipan tenuk nih?! 

If benda yang related dengan Johor adalah makanannya, Jawa, Singapore, and pasukan football team "JDT" . Sothern Tiger in da house, dude...
Ala, kan sekarang tengah hot and spicy tentang kejuaraannya. So aku tabik lapan juta kali to our TMJ and the team coz' i'm very proud all of you... Okay.. Keep it up boys! Nanti aku belanja sorang satu pisang goreng. 

Story pasal Johor lagi, iaitu aku akan balik kampung... Bila? 19 July nih. Aku cuti awal (celebrate Ramadhan) Dan cuti lama sampai raya ke-4... Walawey, best day in my life. I knew u all mesti sangat jeles.
But why not korang try kat boss korang, mana tau dia time tu nak buat sedekah pahala and bagi korang cuti awal cam aku. Who know? Tak salah if try...

Then, disebabkan ini aku... Boleh spend time ngan family. Tak sabornyer. I love my family and love who ever love their family too. Best buddy.

No comments:

Post a Comment

-please share your thoughts here, dude

End of 2023

 Hai, Apa khabar semua? Lama benar rasanya tidak menjengah blog ini, datang sini pun sebab rindu. Tidak langsung peduli untuk menaip dan ber...